WSPARCIE TECHNICZNE
Po zakupie oferowanego odbiornika geodezyjnego GNSS każdy klient zostaje objęty programem wsparcia technicznego. Pomoc techniczna po zakupie obejmuje szkolenie z zakresu transportu, przygotowania do pomiaru oraz obsługi oprogramowania SurvCE. Wraz z odbiornikiem klient otrzymuje oprogramowanie na PC do generowania raportów z pomiaru RTK zgodnych z wytycznymi GUGiK. Program wsparcia zapewnia zmianę parametrów generowanego raportu na życzenie klienta. Program wsparcia zapewnia również pomoc techniczną zarówno w trakcie gwarancji jak i po jej wygaśnięciu w zakresie aktualizacji oprogramowania komputerowego, oprogramowania terenowego - software jak i oprogramowania wewnętrznego - firmware.
Wsparcie techniczne: Piotr Terka
Tel. Kom. 602 617 068
e-mail.p.terka@eu-maxnet.pl
FINANSOWANIE
Przy zakupie odbiornika geodezyjnego w dowolnej konfiguracji zapewniamy naszym Klientom wsparcie i doradztwo w doborze odpowiednich rozwiązań finansowych. Dobieramy odpowiednie rozwiązania finansowe do potrzeb i możliwości klienta przy jednoczesnym pełnym bezpieczeństwie transakcji oraz minimalnych formalnościach.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom,proponujemy inwestycję w sprzęt geodezyjny poprzez leasing operacyjny ORIX lub po wskazaniu nam wybranej przez państwa firmy leasingowej, koordynujemy wszelkie działania zmierzające do sfinalizowania transakcji finansowej oraz dostarczenia państwu przedmiotu leasingu.
Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą - w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat form finansowania sprzętu geodezyjnego.